Wednesday, July 08, 2009

Award & Tag....

Terima kasih kpd Azrin yg bagi saya award ni. Tapi minta maaf, saya tak ingat apa yg sepatutnya saya buat selepas menerima award ni. Aiyah.. age is catching up la! Hehe. Walau apa pun, award ni akan menjadi sebahagian drp koleksi award yg diterima dan penyeri di dalam blog saya ini... terima kasih sekali lagi.


Azrin dan Kak Eka Fahara juga ada tagged saya. Tag kali ini... adalah mengeluarkan segala harta benda yg tersimpan dalam purse/handbag utk tatapan umum! Ish... ish... bahaya tag ni! Serupa macam buat deklarasi depan kastam airport pulak dah!! Ianya juga satu bentuk pencerobohan hak persendirian! Haha. Oklah... saya cuba menyahut cabaran tag ini.


And this is it!! Photo taken as at this morning...







1) Kunci rumah saya & rumah mak


2)Kunci ofis & kereta ofis


3) Kunci Pug


4)Access card rumah & ofis


5)Discount voucher Spa (tapi masih belum berkesempatan utk ber'spa'!)


6) 2 tiket concert 'Lelaki Ini Anuar Zain' (concertnya minggu lepas... tapi tiket tak keluar2 lagi dari handbag! Teruk betul!)


7)Incanto Heaven


8)Strepsils & Uphamol 650 (utk sakit tekak & pening kepala!)


9) Thumbdrive


10) Pen


11) Handphone yg sudah banyak kali jatuh terhempas!


12) Extra battery utk handphone (kan kaki bergayut... satu bateri tak pernah cukup!)


13) Compact powder


14) Lipstick


15) Sepeket tisu


16) Purse yg padat dan sendat dgn segala jenis kad, lesen, IC, duit yg tak seberapa, resit-resit pembelian barangan yg entah apa-apa, gambar AHA masa 6 tahun, gambar papa AHA masa 21 tahun! Haha




Secara umumnya, inilah barangan standard saya. Tetapi ianya bergantung juga kepada saiz handbag yang dibawa, tujuan perjalanan dan destinasi yg dituju! Ianya mungkin kurang muatan atau lebih muatan... mengikut kesesuaian dan keperluan! Kalau handbag besar yg saya selalu bwk utk bercuti... akan ada novel yg sedang dibaca, telekung dan camera. Tapi kalau handbag saya yg kecil & comel yg selalu saya bawak pergi pasar... cuma purse dan handphone saje.




Sekian terima kasih! Saya tak nak tag orang lain... sebab dah ramai pun menjawab tag ini sebelum saya...

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...