After almost two weeks of silence... yes... I'm back again 'ber'blogging. Nothing much to share... no interesting events/stories lately... sebab tu la saya mendiamkan diri. Kononnya nak mencerna idea utk manuskrip yg ke 4... tapi half way here... half way there... tengah-tengah pulak lompong! Itu tandanya, idea dan jalan citer saya belum cukup mantap... byk2 la berfikir lepas ni ye!!
Cuaca panas sekarang nih... so kena byk minum air kosong. Di sini, saya nak kongsikan sedikit info tentang pengambilan air utk human body...useful tips to stay healthy. Terima kasih kpd sepupu saya yg mengirimkan email ini.
Correct timing to take water, will maximize its effectiveness to Human body.
Two (02) glass of water - After waking up - Helps activate internal organs
One (01) glasses of water - 30 minutes before meal - Help digestion
One (01) glass of water - Before taking a bath - Helps lower blood pressure
One (01) glass of water - Before sleep - To avoid stroke or heart attack
Happy drinking!! But dont drink and drive... hehe.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
SEPERTI ADA CINTA
Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...
-
Man… I’ve got a serious issue here!! Perkembangan manuskrip saya yg ketiga masih di tahap yang tidak boleh dibanggakan langsung. Saya sudah ...
-
Pesta buku ALAF 21 kembali lagi. Bermula hari ini Jumaat 30 Oktober hingga Ahad 2 November 2008. Datanglah beramai-ramai... insyaAL...
-
Our 9th wedding anniversary trip? Or is it a honey-moon trip? What ever laa... Apa-apa pun, ini merupakan trip pertama saya ke Bandung bersa...
No comments:
Post a Comment