Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru

Bersempena hari guru hari ni, saya nak paparkan satu komen daripada salah seorang guru yg pernah mendidik saya di zaman persekolahan tentang penglibatan saya dlm arena penulisan novel (via FB)



Hari ini saya rasa bangga kerana dapat berjumpa dgn bekas student saya yang dah menjadi penulis novel.Saya sudah mula membaca novel yang dihadiahkan pada saya, dah saya dah mula rasa seronok dan tak sabar nak menghabiskannya.Thanks Hezzy.Kawan-kawan di pejabat begitu berminat pada novel tersebut dan ingin mendapatkannya. You are good Hezzy!



Dan komen beliau tentang novel pertama saya yang dibacanya iaitu MK (Melodi Kasih)



Hezzy, saya seronok baca Melodi Kasih. As a teacher biar saya komen ye? Cara awak menulis menunjukkan awak betul-betul tahu keadaan dunia perniagaan dan awak memang bagus. Mungkin susah saya nak buat perbandingan dgn lain-lain novel bahasa Melayu atau novel cinta-cintan tapi saya rasa taraf intelektual u sebagai penulis cukup baik.Saya tabik springgggg untuk penulisan yang betul-betul berkualiti.Syabas Hezzy, saya pasti akan jadi pembaca setia novel tulisan awak.




It's really an honour to know that ur masterpiece is being read by your former teacher. The feeling is so good... itulah yang saya rasakan sekarang ini!


Terima kasih cikgu... Selamat hari guru Pn Latifah Dol...

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...