Thursday, November 21, 2013

Bila hero-hero saya meluah rasa...;)

MELODI KASIH - 

It's not the vehicle you drive, or the speed you do...it's the driver that mesmerized me! 

{SMS from Ahmad Fariq to Zahara Inas}

KENANGAN TERINDAH - 


Sorry, won’t be able to meet you for teh tarik this evening as I have an appointment with a client.
Instead, I’ll pick you up at 8 tonight for dinner… 
Your so called ‘Financial Controller’, Akmal 

{'Bill No 1' from Akmal to Marisa}



CINTA TAK BERALIH - 

Larra: R u ok? Where r u? 

Shaq: I ok ke? X ok sgt! I kat mana ya? Hmm... jauh drp u.

Larra: Jauh mana? Smp beribu KM ke?

Shaq: Jauh... smp I kena renew pasport! There goes my RM300! 

Larra: Haha... teruklah u ni, Shaq. Duit renew pasport pun nak berkira! So, r u on business trip? O
r on vacation?

Shaq: RM300 is still money... registration fee utk open track day di SIC, tau! Haha... Well, I’m 

on vacation but I’m giving these people here, a LOT of business! 

Larra: ‘Here’ tu kat mana? X nak beritahu I ke? 

Shaq: U akan tau bila I balik minggu depan.

Larra: Lama lagi...

Shaq: Rindu ke?

Larra: Rindu nak menyakat you! Hehee...

Shaq: Oh... ye ke? I pun rindu nak disakat. Haha. Nnti tggu di basement minggu depan. 

Meanwhile... take good care of urself, ya? Sediakan payung sebelum hujan... J


Larra: U 2. Not 2 worry. sehari dua ni x hujan kat sini.


Shaq: Berkat doa I sepanjang masa kat sini... sbb kalau hujan, I tak ada kat sana nak 
payungkan you... 

{FB Chat between Shaqril Hafizi & Larra Kirana}



AKU PILIH DIA - 

Ian R: Sometimes I just wish I’m still in Glasgow... tak pening kepala macam ni nak mulakan projek.

Johana: U wish to be in Glasgow?


Ian R: Sana semua dah ada... just need to concentrate on my work. But here... need to do 
everything from scratch... A to Z!


Johana: Kat sana semua ada?? R u sure abt that?


Ian R: ???


Johana: I takde kat sana...

Ian R: I am laughing...

Johana: Gotcha!


Ian R: Yeah... u’ve got me! That’s why I’m stuck here... 


{Yahoo Massenger between Ian Redza & Johana}



SEMERAH RED VELVET - 



T: Tak tau nak ckp camana… tapi Rai sayang abg sgt2. 


Y: You make me feel like a woman


T: Terima kasih sbb sayang abg & jadi isteri abg


Y: You make me feel brand new… and my life is complete with your sweet & sexy ways…



{'Stick on notes' between Emir Hadhri & Raina}


Ok... untuk novel seterusnya... S.A.C.K... camana Raif Imran meluah rasa ya???!!!

Tungguuu.... bila si player ini bersuara...ahaks!

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...