Friday, December 27, 2013

Close up cover Sah, Aku Cinta Kamu!

Inilah dia close up cover SACK!!

Ada banner yg tergantung, ada dart board dan petal of roses on the floor!! I loike!!!



Dan ini pula blurb belakang novel.

HANYA dengan senyuman nakal milik Raif Imran, sekeping hati Irdina sudah tertawan. Mereka berkenalan dan akhirnya menjadi teman. Namun terdetik di hati Irdina, siapa dia jika dibandingkan dengan gadis-gadis lain di mata pemuda itu? Jadi teman wanita pun masih 50-50. Jauh sekali kalau hendak diikat sebagai tunang.
Irdina Jasmin - “Hari ni dia jemput aku. Entah esok lusa dia jemput siapa pula. Pada aku, ditinggalkan keretanya. Tapi siapa pula gadis yang dipanggil ‘dear’ itu?”  

Pada Raif, Irdina teman paling istimewa. Tapi dia perlukan sedikit masa. Ada banyak perancangan di benaknya sebelum menyunting si dia sebagai suri hidupnya.
Raif Imran – “Yang saya tahu, lamaran itu membolehkan saya jadi suami awak… dan awak jadi isteri saya dalam tempoh tiga bulan dari sekarang.”
Satu tragedi telah mendekatkan dua hati ini. Akhirnya mereka bergelar suami isteri. Rumah tangga yang indah dilalui dengan kasih sayang. Namun tiba-tiba, sesuatu membadai hubungan mereka. Kesetiaan dan cinta Raif dipersoalkan satu per satu.

Raif buntu. Bagaimana dia mahu meraih semula kepercayaan si isteri? Irdina pula semakin membeku. Benarkah suaminya bermain kayu tiga? Antara mereka terpaksa memendam rindu kerana fitnah dan salah sangka. 

Kepada yg berminat nak order SACK, nanti saya buka kaunter pre-order bulan Januari nanti ya? Saja tak nak buka order awal2 sbb sebenarnya SACK hanya akan berada di pasaran pada hujung Januari/awal Februari nanti. Harap bersabar ya...(ayat untuk menyabarkan diri sendiri juga...hu hu) 
Walaupun dah masuk novel ke6...keterujaan bila ada novel terbaru masih tetap sama seperti dulu!! :)

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...