Thursday, January 30, 2014

Grab your copy of Sah, Aku Cinta Kamu!

Alhamdulillah, SACK sudah ada di pasaran sejak awal minggu baru-baru ni. Dan saya pun sudah mulakan proses pengeposan SACK bermula minggu lepas lagi kpd mereka yg order awal Januari hari tu.
 SACK fresh from oven! Ni masa baru bawak balik dari stor Karangkraf.
SACK and the little gift from me to the online buyers. Tak ada significant pun gift ni dgn jln cerita SACK tapi saje nak bagi something yg a bit unusual...it's the D-I-Y keychain. Kalau sesapa ada anak yg rajin dgn kerja kraftangan ni, bolehlah cuba buat sendiri keychain ni. ;) 
(Kalau nak betul2 significant, kena bagi dart board...:P Tapi nnt postal charges lagi mahal lak dari harga buku!!)
The first batch yg saya pos last week. Rasanya by now semua dah dapat their copies.

Tq...tq...tq... to those yg sudah beli dan sedang membaca kisah Raif Imran & Irdina Jasmin. Semoga anda semua terhibur dgn novel keenam saya ni. Kalau ada yg terkurang or not up to your expectation, saya mohon maaf sepuluh jari. I have tried my very best...but I cannot please everybody. Peace....

By the way...sesiapa yang masih nak beli drp saya...masih boleh berbuat demikian. I still have a few copies with me.
Cuma bank in RM28 (utk Semenanjung) dan RM30 utk Sabah/Sarawak ke
JENDELA BERLIAN Maybank 562562-304472
dan emailkan bukti pembayaran serta details ke:
hezzy_azra@yahoo.com

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...