Just to let you guys know... to those yg tak suka pegang buku tebal2, tak larat nak baca hard copy tapi lebih suka membaca soft copy dari phone atau IPad... haa...ni ada berita baik utk anda!!
Sekarang ni, novel2 saya sudah ada dalam bentuk e-book!! Dan harganya, tidak sampai 16 hengget pun!!
Just click this link:
http://emall.karangkraf.com/book.aspx?mode=search&keyword=Hezzy%20Azra
Tapi cuma dua saje novel saya yg ada dlm bentuk e-book iaitu SAH, AKU CINTA KAMU! dan SEMERAH RED VELVET. So, siapa yg belum berkenalan dgn Raif Imran, Irdina Jasmin, Emir Hadhri dan Raina...silalah 'bertemu' mereka di alam maya... :)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
SEPERTI ADA CINTA
Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...
-
Man… I’ve got a serious issue here!! Perkembangan manuskrip saya yg ketiga masih di tahap yang tidak boleh dibanggakan langsung. Saya sudah ...
-
Pesta buku ALAF 21 kembali lagi. Bermula hari ini Jumaat 30 Oktober hingga Ahad 2 November 2008. Datanglah beramai-ramai... insyaAL...
-
Our 9th wedding anniversary trip? Or is it a honey-moon trip? What ever laa... Apa-apa pun, ini merupakan trip pertama saya ke Bandung bersa...
No comments:
Post a Comment