Wednesday, June 27, 2012

Euro 2012 Semi Finals...

euro 2012 spain flag logo
euro 2012 portugal flag
2.45am
28 June 2012
Spain vs Portugal

Saya sokong The Spainiards (sbb saya kureng suka The Portugese yg bernama Ronaldo itu...dia mcm eksyen je...:D)

euro 2012 germany flag logoitaly team flag euro 2012

2.45am
29 June 2012
Germany vs Italy

Walaupun saya suka tgk The Italian goalie yg bernama Buffon itu, tapi saya tetap sokong The Germans (dulu, kini dan selamanya...:D)

Euro kali ni saya tak berpeluang nak tgk byk game (almaklumlah... dah tua2 ni tak larat nak berjaga malam...hu hu) TAPI saya tetap follow dgn menonton Euro Highlights di Astro channel tu setiap hari. Sekarang ni, nak tgk 90 minit tu rasa mcm tak mampu je... :P
So, saya ambil pendekatan yg berbeza... sambil duduk lipat kain atau gosok baju atau tgh bersiap2 nak pergi kerja tu... tetap layan tgk gol2 yg dijaringkan atau percubaan2 bahaya yg terkena tiang gol atau tersasar entah ke mana2...(apa daaaaa...  the '2 Ashelys' in the English team... :P)

And my prediction for final this time...
Spain vs Germany

Apa pula prediction anda? ;)

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...