Saturday, June 09, 2012

Kenduri tunang & Family Day

I've been busy... (:P)

Proses menulis manuskrip hanya menyumbang beberapa peratus sahaja kepada kesibukan saya itu... tapi selebihnya, saya busy dgn aktiviti sampingan spt kenduri pertunangan sepupu (macam la saya wedding planner nya) & hari keluarga (macam la saya event manager nya) :D

Walaupun saya tidak menjawat apa-apa 'jawatan'... still... those two events has taken my focus away from writing (mudah sungguh lari fokus...hu hu)

My cousin's engagement.

 All in grey...;)
 MNJ Family Day at A'Famosa Resort
 The Annual Dinner
 The kids were having fun at Cowboy Town during the Parade
 During the telematch
 Fancy Dress ~ AHA jadi shuffler...;)
 The glam girls (AHA and cousins)

Part of the family members

Lepas ni busy nak tengok EURO 2012 pulak...
Uish...uish.... ada harapan manuskrip tergendala lagi....:(

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...