Wednesday, February 24, 2016

Di sebalik photo shoot Majalah Nur

 Throwback!!! Entry tertangguh...;)

Ini kejadian 2 minggu lepas di mana saya ada photo shoot untuk Majalah Nur. Buat dessert you!!  Memang la saya suka makan dessert... tapi sebenarnya tak reti sgt pun buat apa2 dessert melainkan yg instant aje..;)

Tapi demi permintaan editor Majalah Nur...saya buat jugaklah satu jenis dessert. Apa yg saya masak?? Surprise!! Sila beli Majalah Nur keluaran April dan tengok la apa yg saya masak...;)



 Bergambar bersama dua rakan novelis iaitu Murni Aqila dan Nurul Syahida.  Dessert diorg pun sedap2...:)


Saya bab posing ni fail sungguh. Rasa kaku!! :P
Camanalah some people tu boleh berposing dgn selambanya, kan? Turun dari kereta pun boleh posing, keluar berjalan dari cinema pun boleh posing, hantar anak dpn sekolah pun sempat posing....I'm so amazed with this kind of people...;)

Tapi tiba-tiba 'ter'ambil gambar pulak dgn pelakon2 yg tgh hot sekarang ni! Siapa lagi kalau bukan hero2 Ola Bola ('Tauke & Ali') yg kebetulan ada photo shoot sblh studio kami!! Makcik rasa sungguh kerdil di sisi budak2 tinggi ni!! :)


No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...