Wednesday, February 10, 2016

It's almost there...


Ini Antologi Cinta Dia yg masih bersusun di atas pallete di dalam kilang. Cuma menunggu cover dan kemudian deliver kpd saya.

Yes...ACD 'baby' saya dan kwn2 is almost ready. Rasa excited, nervous dan berdebar pulak. Setiap kali novel baru akan keluar, itulah yg saya akan rasa. The mixed feeling. Tapi kali ni, rasa itu semakin berganda. Sebabnya, ini buku yg pertama kami terbit sendiri. From writing, editing, getting the printer, the designer... all was done by us!! Setiap proses itu kami lalui and yes, it's an experience. Bukan senang sebenarnya nak jadi one-woman-show ni...;)

Ok...tunggu 'kelahiran' baby kami ni real soon. Expected to be out from the factory tomorrow. Give us a few days to pack and post it ya? In sya Allah, by next week... semua penghantaran akan bermula. Anda yg dah order tu cuma tunggu je Abam Poslaju dtg dpn pintu, hokey?? :)

Kalau ada yg nak order lagi... you can still do so. Kami masih simpan stok extra utk mereka yg agak2 ketinggalan bas/LRT/ETS itu...:)

Ok... ni ada few Q&A about ACD :-
Q: ACD ni ada dijual di kedai buku tak?
A: Tidak dijual di mana2 kedai buku berhampiran atau berjauhan anda. Bak kata Lynn Dayana... cuma ada kat gobok Poreng Kertas sahaja e.g. gobok Lynn, gobok Dhiya Zafira dan gobok saya...smile emoticon
Q: Ada 3 cerita lain2... best ke semua citer tu sbb lain2 genre?
A: Walaupun kami buat projek ni secara suka2... tapi percayalah, kami tak menulis secara lewa smile emoticon
Walaupun bukan money back guarantee (kalau anda tak puas hati...hehe) tapi saya gerenti ketiga2 cerita ni berbaloi utk dibaca. Ada romantic comedy & action romance... semua ada own touch & strength.
Q:Lepas2 ni boleh beli lagi ke ACD ni?
A: ACD ni Limited Edition. Kami print on demand. Kalau dah habis stok yg ada ni...mmg kami tak print lagi. Kalau lps ni nak beli lagi... tgk la kalau2 ada stok lebih terselit tepi gobok kami tu... kira rezeki andalah tu...smile emoticon

5 comments:

notie said...

Wah tahniah.... dah order dengan Lynn Dayana melalui Rin geng kicap. Semuga laris semuanya.

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Unknown said...

ALHAMDULILLAH BARU JER TERIMA...TAK SABAR NAK BACA....

Hezzy Azra... said...

Kak Notie,
Sorry lambat reply...busy packing ACD...hahaha.
Tq sudi support kami. Lps baca nnt up la review...:)

Hezzy Azra... said...

Faezah Cempaka
Tq beli ACD. Harap2 terhibur!! :)

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...