Thursday, November 11, 2010

After one month...

Uish… dah lama betul saya tak update blog ni! Bila tengok date last entry… sudah sebulan rupanya saya tak menulis di sini.

What has happened for the last one month?

Err… sesuatu yang memalukan untuk mengakui bahawasanya saya berada di dalam zone malas (and I don’t even remember when was the last time I ever be ‘rajin’ pun… hehe) Ye… saya rasa cukup2 malas untuk menulis. Jangankan manuskrip… blog pun saya tak kuasa!! Bila tiba waktu macam ni, mulalah saya terfikir… may be I’m just not born to be a writer…hu hu.

And on top of being lazy… yes, I was quite busy. Tapi busy sangat ke saya? Hehehe. Ok la… put it this way, setiap hujung minggu ada saje agendanya. Macam-macam hal dan antaranya adalah:

Attending my cousin’s wedding.

Syikeen & Angus... congratulations!! May ALLAH blessed the two of you. And be a good wife, ya? :)
Part of the family members...



Taking the kids to Tiara Beach Resort, Port Dickson. AHA dan sepupunya.




Tapi dalam kesibukan yang tersebut di atas, sempat jugak saya dan hubby menjenguk showroom Proton di Mutiara Damansara petang tadi. Apa lagi… nak test drive Proton Inspira la!! Hahaha



These are few pics taken. Proton Inspira 2.0 litre Premium








Unfortunately, we were unable to test drive the car. Dapat duduk2 kat dalam Inspira tu… pegang2 stereng tapi tak boleh tekan minyak!! Dissapointed!!



Actually, kami tiba di showroom tu dah agak lewat…pukul 6.30. Tapi kami terus juga bagi nama untuk menunggu giliran test drive. Dapat nombor 46… dan ketika tu, giliran yang ke 42. Ingatkan sempat tapi tetiba, bila sampai nombor giliran yang ke 45… bos kat situ sudah sound anak2 buahnya… “No more test drive… it’s already 7pm.” Rupanya, kereta test drive tu tak boleh keluar dari premis selepas pukul 7 malam. Aiseyman… terlepas peluang nak merasai persamaan atau perbezaan antara Inspira dan Mitsu Lancer. Tapi tak pe… tunggu hujung minggu ni. Kami dah buat booking untuk test drive Ahad nanti. Lepas test drive baru boleh review best ke tak Inspira ni… then only we can decide whether to buy or not! Ceh… cakap macam duit berkepuk-kepuk dalam tangan!! Hahahaha.

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...