Tuesday, July 15, 2008

Astro Awani 160708



Less than 24 hours from now, InsyaALLAH I'll be on Astro Awani (channel 501) in the programme 'Dari Wanita Untuk Wanita' (or better known as WW).


Rancangan yang akan ke udara 'live' pada hari Rabu 16 Julai 2008 pukul 11.30 pagi itu dihoskan oleh Dang Suria dan saya bakal diwawancara tentang Melodi Kasih.


Bila Kak Wan (org kuat ALAF 21) email beritahu yang saya next in line untuk masuk dlm programme ni... saya dah gelabah. Kata Kak Wan untuk meredakan debaran dan kegelabahan saya "Alah... borak2 mcm biasa jer dengan Dang promosikan MK..." Terima kasih K.Wan dgn kata-kata perangsang tersebut... but as for me, mak ooiii... it's not just 'borak-borak biasa' when you'll be watched live on tv, okay! Kalau saya maintain stail 'borak-borak biasa' saya tu... takut orang nak tengok! Hahaha


Kepada sesiapa yg berkesempatan, silalah menonton WW @ Astro Awani 501 hari Rabu 16 Julai pukul 11.30am.

2 comments:

rizal said...

Puan hezzy...
ketika membuka siaran awani... dan rancangan WW hampir berakhir dan sempat mendengar satu dua patah perkataan puan... otak saya ligat mengingati "pernah mengenali novelis ini, tapi di mana ye?"...
pernah kerja dgn mana2 akhbar ke? utusan atau watan barangkali...

Hezzy Azra... said...

mohd rizal,
utusan?!... atau watan?!
err... anda mohd rizal abdullah ke?? kalau betul, pls email me at hezzy_azra@yahoo.com
thanx...

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...