Sunday, July 13, 2008

This post is about... err, nothing in particular!

Blog saya sudah mula nak bersawang... dan hari ni saya mengemaskinikannya dengan cerita sepanjang seminggu.

4hb Julai - Saya menonton filem SEPI. When was the last time I ever watch a Malay movie? Err.. dah tak ingat. Filem CINTA agaknya! Whoa... that's real bad... not something to be proud of actually! Komen saya, CINTA dan SEPI masing2 ada kekuatan dan kelemahannya... dan keduanya saya anggap menarik.


5hb Julai- Saya di Stadium Putra Bukit Jalil menonton Kids Olympiad sekolah AHA. Saya dulu, masa tingkatan 1 baru berpeluang bersukan di Stadium... iaitu Stadium Merdeka. AHA, kindergarten 6 tahun dah bersukan di Stadium... Stadium Puta pulak tu! Bebudak zaman sekarang...



6hb Julai- Tidak berminat utk berblogging atau apa kerana tarikh ini genap 9 tahun arwah abah kembali ke Rahmatullah.


8hb Julai - Hujan selebat2nya selepas Subuh sehingga pergerakan saya agak terlewat sikit dari waktu biasa. Dah lah keluar rumah lambat, stuck in a traffic jammed along NKVE. Tapi sesungguhnya, hujan itu ada rahmatnya...


9hb Julai - Pagi yg cerah... tidak seperti smlm. It was really a 'Good Morning'!!!


11hb Julai- Just discovered that the mamak downstairs is selling RM1.20 for a plate of roti canai! Damn... mahalnya! May be we should start boycott the mamak and seriously considering oats for breakfast as a substitute to a roti canai!

2 comments:

Anonymous said...

Salam... Post ni hakikatnya nak ditumpukan lebih kat mana? Hari2 sebelum hujan ke? Atau hari2 selepas hujan? Ahaha... ;)

Hezzy Azra... said...

Anonymous,
Salam... sbgai menjawab soalan anda; apakah tumpuan post ini sebenarnya ye?

Hmm... jawapannye: Hari2 selepas hujan kot! Sebab sejak hujan hari tu dah tak makan roti canai lagi... hahaha!

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...