Saturday, July 26, 2008

Back Dated Stories

Terlebih dulu, saya memohon maaf kalau ada sesiapa yg cuba tinggal jejak kat chat box saya tapi tak berhasil. Entah, saya pun tak tahu kenapa chat box tu tetiba buat hal pulak... needs to reinstall. Malangnya, buat masa ini saya belum cukup rajin utk meng'install'nya sekali lagi. Ada angin kemalasan sedang melanda! InsyaALLAH... i'll try to fix it in this near future.





Hari Jumaat 25hb - Editor (Moon) beritahu yg manuskrip kedua saya sudah ada tajuk yg sesuai. Finally!!! But I cannot reveal it here and now. Tunggguuu!! Cukup la sekadar saya menamakannya 'KT' buat sementara waktu.
Moral of the story: Lain kali cari tajuk sendiri! Hehe







Hari Khamis 24hb - Saya ke konti Putra.fm 90.7...first time ever being interviewed on radio station. Another wonderful experience. Terima kasih kpd ALAF21 dan K.Wan yg mengaturkan sesi tersebut utk saya. Terima kasih juga kpd DJ Mat yg friendly, sporting and humble. And me, being so forgetful at times... lupa nak ambil gambar sebagai kenangan. Dah lah lupa nak bawak camera... camera yg ada kat phone tu pun saya lupa nak gunakan!
Moral of the story: Lain kali gantung camera kat leher. Atau adakah ini tanda2 penuaan?? Yg hanya tinggal beberapa hari lagi??




Hari Isnin 21hb - It was a good start for the week. Pagi Isnin yang banyak kereta sepanjang NKVE tapi tak berapa jammed. Dan macam2 terjadi sepanjang hari tu... tapi saya tak boleh nak recall semua.
But still, moral of the story: We know each other's car very well... but sometimes, we need to know the owner's name as well! (Huh??)


Hari Sabtu 19hb - Saya menghadiri satu lagi gathering CBN 1990 di rumah Datin S. Sepatutnya kami bermula pukul 5.30 ptg... tapi seperti biasa la... kaum2 ibu ni semuanya lambat. Sudahnya bermula lepas solat maghrib. Apa2 pun, terima kasih kpd kwn2 yg bertungkus lumus organize (Helinda dan tuan rumah), yg penat lelah di tepi pembakar BBQ tu (Lah... the BBQ was yummy) dan gang2 yg havoc dan vogue! I had a great time catching up with each other's stories.
Moral of the story: Ambil gambar byk2... itu sebagai bahan bukti bahawa kita semua mmg ada gathering mlm tu... *wink*



2 comments:

Mersik said...

Amboi.. rajin benor wat majlis " to gather-gather ". Cam meriah gitu.. Lain kali ajak la kite sekali.. yihaaa kekekeke

Hezzy Azra... said...

Mersik,
Saya tak rajin nak organise... tapi rajin datang, rajin makan...
Camana ek nak ajak sekali? Sbb ini utk kaum ibu jer...sowi! hehe

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...