Thursday, April 26, 2012

Pesta Buku Antarabangsa KL 2012 di PWTC

Anda dah teruja untuk membeli-belah segala bahan bacaan? Sudah mula terhidu bau buku baru?? Sudah sediakan shopping list buku apa yang mahu dibeli???

Maka, panjang-panjangkanlah langkah anda ke Dewan Tun Dr Ismail di PWTC bermula esok 27 April hingga 6 Mei 2012 untuk memborong buku2 keluaran GBK (secara amnya) dan novel2 saya... seperti di dalam gambar di bawah (secara khususnya...hehe)

Let's serbu!!!

** alamak... gambar ada sikit gelap la!! Tak cukup lighting ni!! Mungkin kena pakai LED directional bulbs kot...ada mana2 lighting manager LED boleh beri advice? ;)

5 comments:

budak wawa said...
This comment has been removed by the author.
budak wawa said...

sye da bce novel kngan terindah n cnta x beralh..mmg best..ble knangan terindah nk wt drama?

Hezzy Azra... said...

Salam budak wawa,
Terima kasih krn sudi baca karya saya dan menyukainya. Nak buat drama? Err... ada ke penerbit yg sudi nak ambil naskah tu utk diadaptasikan? Hu hu. Tapi kalau dibuat drama... saya pun tak pasti siapa yg boleh jadi 'Marisa, Akmal, Ridzwan & Regina...' :D

Anis Czaj said...

Kak... Saya pergi dua kali pesta buku... Dgn harapan akak ade.. Haha... :)

Hezzy Azra... said...

Laaa... Anis pergi hari apa? Akak pergi Sabtu 28hb pkl 4.30pm dan Sabtu 5hb pukul 3pm. Tapi akak pergi pun, tak duduk kat Dewan Tun Ismail tu lama2...ronda2 jugak...hehe.

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...