Tuesday, January 26, 2016

First entry for 2016

Assalam

Hello... hello... I'm back after so lonnnggggg!!!

Dah lama betul saya tak jengah blog ni. Bukannya takde cerita…mcm2 sebenarnya kejadian since the last entry in October 2015. Tapi sebab agaknya dah tua ni kan…mood menulis tu semakin merudum. Nak menulis blog pun rasa macam seksa jer :P

Atau mungkin sbb dah ada IG sekarang ni kan….so apa-apa pun lagi senang share atau update kat IG je (statement berlagak la pulak…hahaha)

Ni IG saya…yg baru dibuka May 2015. Takat tu je pun followers saya… AHA punya followers lagi ramai kot! Kalau ada yg teringin nak follow tu… sila-silakan ye. Walaupun saya tahu saya ni bukan novelis tersohor… bukan juga fashion icon atau individu yang glamour… but having 500 followers, kira ok jugak kan? ;)

Till we meet again in my next entry… harap2 saya tak malas lagi utk update blog ni.

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...