Wednesday, March 23, 2016

Majalah NUR edisi April 2016

Kot lah ada sesiapa yg nak tengok saya dan rakan2 novelis lain masak dessert... anda boleh dapatkan NUR edisi April yg sudah berada di pasaran. 

Covernya pelakon cantik Eja. 

Harganya cuma RM6.50. 

Boleh beli di kedai2 buku...kat 7-Eleven pun ada. :)




As I always say... I'm not a baker, but I can bake. Dan saya ni bukanlah rajin di dapur atau pandai sangat masak...tapi setakat sikit2 tu bolehlah untuk makan sekeluarga. Bukan nak impress or gratify anybody with my baking or cooking skill... ;)

Selamat mencuba resepi simple saya...Chocolate Blancmange!! 



No comments:

Antologi Cinta Dia 2 - Marry Ku Ril?

Memandangkan dah lama tak blogging, maka lama jugaklah tak share ttg buku sendiri. So skrg ni barulah terhegeh-hegeh nak promote buku saya...