Friday, August 21, 2009

Berkongsi gembira

Bertempat di Hotel UiTM pada hari Rabu lepas (19th August), kami para novelis ALAF 21 beramai-ramai memeriahkan majlis pelancaran novel Aleya Aneesa.



Had a good time catching up with each other. Good to see those in red, gold and white. Seronok tengok adik seorang ni yang telah berjaya menghasilkan lima novel dalam masa lima tahun. Tahniah untuk Aleya!



Berikut ini gambar2 yg sempat dirakamkan. Tak nak cerita banyak-banyak sebab saya tgh byk kerja sekarang ni. And futhermore, I am really not in a mood to write anything else rather than my 3rd manuscript! (Fuyo... sungguh saya tidak percaya saya boleh buat kenyataan sebegitu! Haha) Sekali gus, saya minta ampun banyak-banyak kpd mereka yg hantar email dan masih tidak dpt balasan drp saya. InsyaALLAH, I'll find the time to reply.


Bersama yang diraikan pada hari itu... Aleya Anessa




Bersama yang menyempurnakan majlis pelancaran tersebut... Erra Fazira!

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...