Sunday, November 08, 2009

Busy weekend with CTM and Dinner...





Saya bukannya peminat teater sangat. Boleh dikira dengan jari, berapa banyak teater yang pernah saya tonton. Itupun sebab dapat tiket free. And it was like... err, ten years ago, think so! hehe.

Tetapi sebagai tanda menyokong industri teater tanah air dan Vanidah Imran… (kawan satu sekolah CBN & satu geng G21) saya dan seorang lagi member G21 turun ke Istana Budaya untuk menonton Cuci The Musical (CTM) pada hari Sabtu 7 Nov.

How was it? All I can say is … CTM was an awesome performance. I really enjoyed the 3 hours show. Tak kering gusi ketawa dengan lakonan yang bersahaja dan dialog yang kelakar serta mantap. Afdlin, AC, Awie and Hans are true entertainers. Kemunculan Vee dan Adibah Noor (also an ex CBNer) really added colors to the show. Bukan setakat bergelak tawa saja, ada mesej yang tersirat walaupun disampaikan dalam bentuk yang cukup sinikal. Memang berbaloi menontonnya... worth every single cents!

Lepas saja show, ingat nak jumpa Vanidah sekejap... tapi tak berkesempatan sbb dia ada next performance pukul 8.30... a bit rush for her. Tapi saya hantar juga SMS kepada dia, to congratulate her and the whole CTM team. And when she replied 'Tq... glad you enjoyed it...' surely she's happy when all the effort and hard work paid off!




Dan malam ni, saya akan menghadiri 'CBN 110th Anniversary Dinner' pula. Memang weekend ni saya banyak hal. Hingga husband saya bising... "Banyaknye aktiviti you minggu ni!" Alaa... macam tak biasa... hehe. Lagipun kesibukan saya ni memberi peluang kepada dia untuk menikmati ‘cinta’ barunya. I know that this ‘new love’ could bring him joy & excitement. Well... being the most understanding ‘isteri tua’ … yup, memang saya tak kisah bila dia lebih byk berulit dgn ‘isteri muda’ sejak sepuluh hari yang lalu!! :)

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...