Monday, May 24, 2010

Breakfast at Tiffany's.... eh silap... at Eka's...

Hari Jumaat 21hb, saya bercuti. Memandangkan saya tak de apa2 hal selepas hantar AHA ke sekolah sehingga dia habis pkl 12, saya terjah rumah novelis Kak Eka Fahara utk bersarapan pagi! Hehe... tak malu betul! Tetapi saya tidak melakukannya seorang diri. Utk mengurangkan rasa malu itu...saya pun ajaklah Kak Iris Ixora sekali.... haha. Ok, kan Kak Iris?? Hehe





Ni gambar selepas kekenyangan makan nasi lemak Eka Fahara yg berlaukkan sambal ikan bilis & ayam goreng! Dua pinggan kami sapu bersih pagi tu!!

To Kak Eka- Thank u for the delicious breakfast... we shall do it more often (yup... you cook the nasi lemak, I come and eat! Hahaha)

To Kak Iris-Thank you for accompanying me all the way and also for not complaining about my driving (as I was going 140km/h on our way back. Dah lambat, kan? Berborak sampai tak ingat nak balik!! Hehe)

Semasa tgh bergelak tawa dgn lawak merapu kami bertiga... saya dikejutkan dgn SMS drp Moon (my editor). Setiap kali saya terima SMS Moon... dada saya mmg berdebar-debar! Berita gembira? Well... sort of. Moon memaklumkan manuskrip ketiga saya sudah diberi tajuk lain drp yg asal.

Ok... from now on... it's no longer call 'HM'... it is 'CTB' instead. Apa itu 'CTB'?? Err... Check The Basement??? Hahahahaha

Apa-apa pun tajuknya... nantikan sajelah keluaran/kelahirannya... (yg saya pun tak pasti bila...hehe)

No comments:

Antologi Cinta Dia 2 - Marry Ku Ril?

Memandangkan dah lama tak blogging, maka lama jugaklah tak share ttg buku sendiri. So skrg ni barulah terhegeh-hegeh nak promote buku saya...