Saturday, November 16, 2013

My 6th manuscript...

Syukur Alhamdulillah, akhirnya manuskrip keenam saya berjaya dinoktahkan pada hari Selasa 29 Oktober 2013 bersamaan 24 Zulhijjah 1434H jam 1.30 am.

Lega teramat sangat. Saya mula menulisnya secara serius pada bulan Mac 2013...sesudah SRV berada di pasaran. Sedangkan sebenarnya idea utk manuskrip ni dah lama dlm kepala. Infact I have thought about it way back in 2010. Cuma saya tak cukup rajin nak menulisnya. Masih tergedik2 suka bila SRV dah terbit....hehehe.

Dan sesudah 7 bulan mengadapnya, mengulitnya, memimpikannya.... akhirnya saya hantarkan ke tangan editor pada hari Jumaat 1 November 2013 bersamaan 27 Zulhijjah 1434H jam 2.30 pm dalam keadaan hujan yang sungguh lebat mencurah ke bumi.

Ni gambar di tol Batu 3 Shah Alam, about to rain. Sampai je di Shah Alam...lebat giler hujan!!


Selesai satu langkah... ada beberapa langkah lagi selepas ni. Dan pada hari Jumaat 15 November bersamaan 11 Muharam, saya menerima khabar gumbira iaitu manuskrip ini sudah lulus ujian penilaian. Hopefully, the editing process will go smoothly. And hope it will be published soon... (err...how soon can it be??) Bila nak menulis bukan main lembab... tapi bila publish, tahu pulak nak cepat-cepat, ek?? Kekkeke.   

Apa-apa pun, nantikan sedutan yang mungkin akan di upload di sini dan perkembangan seterusnya. Okay, love? ;)




No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...