Wednesday, November 13, 2013

Been a looongg time...

Assalamualaikum semua....

WOooooo.... this is my worst track record ever!!! It has been a loooonnggg time since the last entry in July!! And now dah masuk tengah bulan November!!! Mak aiii... lamanya tak menulis kat blog ni!! Dari bulan Ramadan beralih ke bulan Syawal... rombongan haji pun dah selamat pergi dan selamat balik, Muharam pun dah menjengah, umur pun dah meningkat dari angka 3 di depan kepada angka 4 di depan... ish... ish...teruknya!!! Sampaikan nak mula menulis tadi, macam terkial-kial sekejap tak tahu nak mula dari mana...hu hu. Macam baru first time blogging pulak. Cuma nasib baik ingat lagi password nak log in!!

Ada ke yg rindukan entry saya? Err... rasa-rasanya, macam tak de jer...:P
Kenapa ya , saya lama tak update blog?

Sebenarnya,  saya ada byk topik  nak cerita...terlalu byk hinggakan TAK TERCERITA semuanya...:P
Dan saya juga terlalu sibuk nak siapkan manuskrip yang keenam. TERLALU sibuk hingga tak sempat nak buka blog... :P
Nak buat ulasan English Premier League pun, Man United asyik seri...kalau tak seri...kalah jer...so dah malas nak ckp lebih2...:P

Boleh diterimapakai ke alasan tu? Walau apapun... selepas ni, saya akan cuba utk lebih berdisiplin dan consistent dan committed utk update blog ini. Mungkin tak ramai pun yang menjenguk ke sini, followers pun bukannya ribuan....but still, it's unfair to just neglect the blog which I have created since 2007. Tak nak tinggalkan lama-lama hingga berhabuk, bersawang dan mungkin akan dimakan anai-anai...;)

So my fellow readers, stay tuned with me, okay? In sha Allah akan ada entry lagi lepas ni. Lebih-lebih lagi bila saya sudah berjaya menamatkan manuskrip keenam saya!! Would love to share with you my latest hero...;)

2 comments:

Unknown said...

Salam kak. Saya sangat minat novel 'kenangan terindah' akak. Baru je baca (terukkan?. Huhu). Dah lama tinggalkan aktiviti baca novel. Then suddenly teringin nak membaca balik. Novel ni saya baru pinjam dari jiran saya. Haha. 2 3 kali saya baca novel nie. Sampai macam tak nak pulangkan ke jiran saya. Haha. Tak nak wat drama ke guna novel nie? (atau dah buat? Huhu)

Hezzy Azra... said...

Salam Raz Ghanie,
Terima kasih krn meminati Kenangan Terindah. Baca lambat pun takpe...tak lapuk lagi novel tu...:) Dan kalau nak baca byk kali...kena beli buat koleksi la mcm ni...hehe.
Buat masa ni, belum ada lagi tawaran utk dibuat drama...mungkin KT tak cukup 'ummpphhh' utk diadaptasi agaknya...;)

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...