Sunday, November 23, 2014

Sekitar acara BowlingkuBowlingmu Jua

Date: 15 November 2014
Venue: Melaka International Bowling Centre, Lingkaran MITC

Berakhir sudah acara boling anjuran Kelab Alaf21 pada hari Sabtu lepas. It was a great event. Terima kasih kpd pihak AJK yang bertungkus lumus menjayakan aktiviti ini. Walaupun saya salah seorang AJK, saya mengaku yg sumbangan saya sangat kecil...and therefore, credit should go to the rest of the committee members.

Gelaran Juara Novelist yg saya sandang pada tahun lepas, dah terlepas dari tangan saya tahun ni....hu hu. Dah memang dijangka pun... sbb bila first few throws dah masuk longkang...saya dah tahu yg saya bakal mengalami 'zaman kejatuhan'!! (Eksen terlebih punya statement!!) Muahahaha

So, with that...terima sajalah ketentuanNYA...:) Saya hanya berjaya jatuhkan 177 pin dalam dua game. Dan group saya, mendapat tempat keempat secara keseluruhan. Tapi team player saya, Hazwan...telah memenangi gelaran Juara Novelholic dengan 325 pin. Adik Hazwan nilah sebenarnya life saver kami....tanpa dia...mungkin group kami dapat tempat last kot...hehe.

Here are few pics taken. Ada gambar saya dengan Dazrin (retis tu...hehe) He was one of the palyers too.












We had a great time. In sha Allah, acara ini mungkin akan dijadikan acara tahunan.
Till we meet again next year...weather in JB or Penang...:)

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...