Tuesday, August 25, 2015

Is DAJ up to your liking??

'LIKE' or 'SUKA' is a very subjective word. The degree of 'suka or like' has a big range or huge scale, we have to admit that.

Saya tahu, selera pembaca di luar sana pun berbeza. It varies from one and another. Ada yg 'sukaaaa sgt' dan ada yg 'suka biasa2 je'.

As for DAJ...yes so far I have received varies comments. Ada yg kategorikan sbgai 'besttt sgt'...ada yg sekadar kata 'best'. Mcm minum nescaffe tarik la kan? Ada yg suka nescaffe tarik manis2...smpai melekat manisnya kat tekak. Tapi ada juga yg just fine with the nescaffe tarik kurang manis. Mcm tu jugaklah DAJ ni.... ada yg kecewa sbb DAJ bukan 'manis-bergula-lemak- berkrim-disukai-ramai' spt SACK (the fact that Zakhif is as not as hottie as Raif Imran...hehe) Tapi ada juga yg sukakan karya yg manisnya biasa2 saja.

But whatever it is, I shall thank all of you my readers for accepting DAJ the way it is. Mungkin DAJ bagi anda masih ada kurangnya sana sini jika dibandingkan dgn novel2 lain yg membanjiri pasaran. Probably DAJ is not up to your expectation like my previous novels (tapi percayalah... saya dah cuba buat yg terbaik utk DAJ). But the fact that you can still pick DAJ from the book shelf and read it till the last page...I'm very much delighted. Syukur alhamdulillah.

Ni masuk bab promosi... to those yg masih belum beli DAJ...sudi2kanlah beli ye...hehe 

Boleh WhatsApp ke nombor di bwh ni 011-29061240 (Karangkraf Mall) or just click the link below to purchase online.

And here's a few feedback I recieved via FB Massenger. Terima kasih kpd Kak Mid & Elyyn utk feedback yg cukup manis bagi saya... I loike nescaffe tarik (be it manis or kurang manis...semua saya hirup...hehehe)

Saya ni x reti nk bg ulasan pnjg lebar mcm org lain. Yg saya tau, saya enjoy bca ur novel n always teruja nk tgu yg baru hihihi. Anyway nk ucap syabas n tahniah pd Hezzy utk karya yg trbaru dan teruskn berkarya ya coz saya akan terus setia mmbacanya. 
Komen utk DAJ , novel yg bagus dgn jln cerita yg trsendiri. I loike ur skill. Once ala2 nk trpikat gitu mcm trasa2 diri jdi heroin hihihi. Cuma mungkin previous novel lg heavy temanya..yg ni agak santai sikit. Overall tahniah and keep it up..

Assalamualaikum... Saya dh abis bc DAJ. Awal-awal baca...feel dia mcm CTB..tak sangka pulak mmg ada wtk Shaq-Larra .hehe. DAJ pd saya byk panduan yg blh diambil. Sbg contoh, dlm kehidupan.terutama hubungan antara anak dan bapa,suami dan isteri dan antara teman teman. Saya paling suka dgn sikap Syirin. Dalam kerasnya...dia ttp menurut kehendak si tuan jeneral dan cuba berikan yg terbaik dan peluang kpd Nukman walaupun di hatinya tlh mula terukir nama Zakhif. Sikap pentingkan diri Nukman dan Diara buat saya rasa nak bg pelempang. Demi kebahagiaan diri sanggup mengkambing hitamkan kehidupan org lain. Dan Zakhif pula sikap yg terlalu prihatin pd kesusahan masyarakat sekeliling hingga lupa apa keutamaan dlm hidupnya. Tak salah kita pergi memcurahkan bantuan tapi setiap yg kita lakukan perlu ada hadnya. Jgn sampai apa yg dikendong berciciran. Utk tuan jeneral plak...sbg bapa tidak salah dia memilih yg terbaik utk anaknya cuma apabila kriteria pilihan lebih bersandarkan kuasa,pangkat dan kesenangan... kebahagiaan seorg anak menjadi taruhan. Dan benar bg dikata,adakalanya yg dibenci itu merupakan yg terbaik utk kita.

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...