Thursday, September 10, 2015

DIA ANAK JENERAL goes for 2nd printing


Syukur Alhamdulillah...DAJ goes for 2nd printing after 2 months being published.

Cetakan kedua... bukan 22... tapi saya tetap gumbira!! Dlm kegawatan industri novel skrg ni... bila dpt tahu novel diulangcetak, mmg sesuatu yg amat menggembirakan. Masih ada rezeki saya dlm bidang ni w/pun novel saya belum pernah terpilih utk diadaptasi...

So, kalau ada di antara anda yg tercari2 DAJ di kedai2 buku tapi DAJ dah habis stok...tunggu seminggu dua lagi. ok? By then mungkin kedai2 buku tu akan replenish DAJ.

Kepada sesiapa dah beli DAJ tapi masih cuak nak baca DAJ ni (sbb dgr2nya DAJ ni tak macam novel saya yg sebelumnya) silalah scroll blog saya ni...ada few comments/feedback that I have received and shared here. Atau tak pun, jengah ke Goodreads...mcm2 reviews on DAJ kat situ. Lepas anda baca, let's share your views and thoughts with me. I'm open for any feedback...:)

Kepada mereka yg dah baca DAJ...tq so and very much!! Anda yg telah menyumbang kpd ulangcetaknya DAJ!!

2 comments:

notie said...

wah ini sudah bagus. Kiranya laris ni sebab dalam masa 2 bulan je dah ulang cetak. Tahniah.

Hezzy Azra... said...

Rezeki Allah Kak Notie...alhamdulillah. Akak dah beli ke belum? Hehe

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...