Wednesday, January 28, 2009

Tagged by Lynn Dayana...

Tag pertama untuk tahun ini... layan aje la, ek?

1. Do you think you are hot?
Hot in what sense? Hot temper? Hot stuff?
Please be more specific…



2. Upload your favourite picture of you.
No favourite picture of me la... picture of my loved ones, can or not?



3. Why do you like that picture?
Nampak santai dan spontan dua beranak ni. Gambar ni saya ambil candid masa diorang tengah leka tengok burung berterbangan di satu waktu senja 5 tahun lepas.

4. When was the last time you ate pizza?
While our Chinese friends are having their 'makan besar'… we also had our large pizza!


5. The last song you listened to?
An old song by Dave Koz... Nothing But The Radio On


6. What are you doing right now besides this?
Buat keje di ofis sambil mengira claim toll & parking saya yg dah 3 bulan tak submit. Di samping itu, turut mengelamun teringat manuskrip ketiga yang masih tersenggut-senggut. Sesekali saya berYM dengan member dan tidak ketinggalan, berSMS dgn husband. Multi skilled betul! Hehe

7. What name would you prefer besides this?
Entah laa… tak de kot!


Kena tag tiga orang, ek?
Sapa lagi saya nak tag? Dah abis semua org kena tagged!
1. Iris Ixora
2. Jogi
3. Hani Fazuha


8. Who is no. 1?
Rakan novelis yang jauh di mata dan tidak pernah bersua muka… tetapi dikenali di alam maya.
9. No. 3 is having relationship with?
Husband dia laa…
10. Who is no. 2?
Bekas rakan sekerja merangkap pendengar setia cerita merapu saya!

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...