Monday, April 01, 2013

SRV has gone for 2nd printing!!

Alhamdulillah...syukur...Semerah Red Velvet diulangcetak utk kali kedua!! Ya...kali ke 2... bukan ke 12 atau ke 20...tapi hati saya sudah gembira dan rasa nak lompat 20 kali!!

Walaupun ada komen yg mengatakan gaya penceritaan SRV agak sedikit lari drp gaya penceritaan 'Hezzy Azra' utk novel2 terdahulu...tetapi percayalah, yg menulis SRV itu tetap saya...:) Mungkin kerana masa menulis SRV ni...saya loosen up sedikit. Tried to be relax. Walaupun sepanjang menulis SRV, ada jugak rasa tension tapi bila meletakkan diri dalam Raina, Emir dan watak2 dlm SRV... saya cuba santai. Saya ingin cabar diri menulis sesuatu yg ringan dan tidak memeningkan. Maka lahirlah SRV yg dikategorikan sebagai 'my simplest novel, very straight forward and light reading.'

Apa2 pun, saya terima semua komen anda dgn hati yg terbuka. Saya hargai komen2 tersebut krn bagi saya, anda semua mempunyai pendapat tersendiri dan berhak meluahkannya.

Dan kpd mereka yg telah baca SRV dan memberikan 5***** dlm komen dan review anda, yg menyukai watak Raina dan Emir, yg terhibur dgn gelagat anak2 Pak Samad, yg mampu menyelami jiwa watak2 di sebalik setiap konflik, yg memahami mesej yg terkandung di sebalik plot2 SRV... sokongan anda dan komen2 tersebut telah menjadikan SRV diulangcetak dalam tempoh sebulan di pasaran!!

Saya ucapkan jutaan terima kasih. Jazakallahu Khair... moga Allah SWT ganjarkan kepada kamu kebaikan...Amin.

4 comments:

RYS AREESA NASIR said...

congratulation sis! tak sabar nak cari SRV walaupun saya tak berapa suka makan RV hu hu...

Hezzy Azra... said...

Walaikumussalam Rys,
T.kasih!! Haha...tak suka RV? Takpe, dlm SRV ada brwonies, scone, choc chip cookies dll...hehe.

Anonymous said...

Salam sis! Saya baru berkesempatan membaca SRV. Awesome i like. Keep it up! :))

Hezzy Azra... said...

Dear Anonymous,
Berbanyak terima kasih atas kesudian membaca SRV!! Really appreciate it and glad that you enjoyed it!!
Thanks again!!

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...