Friday, January 03, 2014

Pre-order Sah, Aku Cinta Kamu!

Assalamualaikum... Selamat Sejahtera... Selamat Tahun Baru!!

Time really flies. Dulu saya rasa macam lama je lagi nak masuk 2014... tetiba dah hari ketiga dlm 2014!! Er... tak sempat saya nak fikir azam baru!! :P

Apa perancangan saya dlm bidang penulisan utk tahun 2014?
1) Nak mula menulis novel ketujuh
2) Nak terbit dua novel setahun! (Err...termampu ke? Yg ketujuh tu pun baru tulis 'Bab 1'!! Hu hu)

Apa perancangan saya dlm dunia blogging utk 2014?
1) Sebulan nak tulis sekurang2nya 4 entry
2) Setahun mesti ada sekurang2nya 48 entry (kalau tertinggal sebulan pun, kena gandakan entry pada bulan seterusnya. Err...ada boleh kar???)

Apa-apa pun, kita settle dulu dgn novel yg bakal berada di pasaran Februari ni.

Okay... bersempena kita melangkah ke tahun 2014 ni, saya nak buka order untuk novel keenam saya; SAH, AKU CINTA KAMU! Walaupun sebenarnya SACK masih di kilang, tapi saya ambil order dan pembayaran sahaja dulu.

Kalau ada sesiapa yg berminat nak beli, harganya:

RM23 + postage RM6 = RM28 (diskaun RM1) bagi Semenanjung
RM23 + postage RM8 = RM30 (diskaun RM1) bagi Sabah/Sarawak.

Dan saya juga buat tawaran 'combo' 2 novel saya yg terdahulu iaitu SACK + APD atau SACK + SRV:-


RM45 + postage RM5 = RM50 bagi Semenanjung
RM45 + postage RM8 = RM53 bagi Sabah/Sarawak

Kepada yang berminat, anda boleh bank in pembayaran ke akaun - JENDELA BERLIAN
(MBB 562562-304472) dan hantarkan bukti pembayaran serta alamat anda ke email:
hezzy_azra@yahoo.com
atau
Facebook: Hezzy Azra.

BUT DO TAKE NOTE: NOVEL INI HANYA AKAN DIPOSKAN SETELAH SAYA MENDAPAT STOK SACK (tentatively, end of January 2014)

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...