Tuesday, January 26, 2010

Jumpa-jumpa dan makan-makan...






















































CBN Class of '90... berjumpa lagi pada hari Ahad lepas. First gathering for the year 2010. Bila saya cakap kat husband yg kami nak lepak-lepak... dia cuma kata"Pergi la, yang..." Dh give up la tu! Sesungguhnya dia sedar, isterinya memang suka melepak! Hahaha.


Walaupun yg datang lebih kurang 25 orang... tapi riuh dan kecohnya tetap macam 50 orang!! Haha... itu lah kami yg sentiasa kepoh sejak dulu!! We had lots of fun that nite... just like we had 20 years ago!!

No comments:

Antologi Cinta Dia 2 - Marry Ku Ril?

Memandangkan dah lama tak blogging, maka lama jugaklah tak share ttg buku sendiri. So skrg ni barulah terhegeh-hegeh nak promote buku saya...