Wednesday, March 17, 2010

Pesta Buku Antarabangsa KL di PWTC



Pesta Buku KL kembali lagi!!!

To all book worms dan semua yg seangkatan dengannya... marilah beramai-ramai berkunjung ke PWTC bermula 19 Mac hingga 28 Mac 2010. Dan kepada peminat dan pembaca novel, jangan lupa singgah di booth ALAF21. Ramai novelis yg menunggu kehadiran anda di sana. Sila semak jadual kedatangan para novelis di http://www.alaf21.com.my

Kemungkinan saya juga akan berada di sana... tapi belum confirm lagi hari apa. Memandangkan saya tidak ada novel terbaru untuk dipromosikan... maka kedatangan saya nanti sekadar memeriahkan pesta buku dan bersua muka dgn rakan2 novelis yg lain. InsyaALLAH... kalau ada rezeki, mungkin saya berpeluang untuk berjumpa pembaca-pembaca yang sudi membeli MK dan KT saya...
See you guys there!!

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...