Thursday, June 24, 2010

Am waiting... anxiously...

June semakin hampir ke penghujungnya... and I'm still waiting...anxiously!



Some may say..."No new means good news."



Err... ye ke?? Dlm keadaan saya skrg ni... yang ternanti-nanti sebarang news tetapi tak dgr pun 'apa-apa news'... mmg penantian ini bukan sesuatu yg baik kerana ianya cukup mendebarkan, meresahkan (boleh buat BP saya naik... hehe) teruja (sometimes I feel like I'm in cloud nine) dan buat saya betul2 tak senang duduk (tu yg terpaksa berdiri tepi tangga tu! haha)



Be it the first... the second and even now, going to be the third novel... saya rasa tahap debaran dan keterujaan dengan kelahirannya tetap sama... cuma mood semasa menulis ketiga2 novel itu yg berlainan. Different feelings for different stories... which I really hope to be enjoyed by all of you, my fellow readers.



Sabar menantikan kelahiran CTB saya, ok?? Seperti mana saya cuba mensabarkan diri saya menunggu sekarang ini... hu hu

2 comments:

HanaHideaki said...

bila nak kuar nie kak..??

Hezzy Azra... said...

Akak pun tak tau, tengah membilang hari ni, Hana ooii...:)

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...