Friday, June 11, 2010

2nd gathering for this year...

Malam semalam, saya dan kawan2 ex-CBNers ber'get-together' lagi. Kali ni cuma lebih kurang 15 org saje yg dpt datang dan kami dinner di Cosy Place, Wangsa Maju.
Nice place (mmg cosy), delicious food (as I had lamb shoulder... yummy), great time with all the laughters. Setiap kali berjumpa, sesi bergambar tidak akan dilupakan... these are some of the pics taken.







Oh ye... mlm ni bermulanya World Cup dgn perlawanan Mexico bertemu South Africa. Hmm.. nak tgk ke tak? Once saya menghadap tv tgk bola... I knw I will be addicted to all the games. Bila dah kemaruk nnt, satu keje pun tak siap. Menaip manuskrip yg ke 4... apatah lagi!


So, to be on the safe side... saya akan menonton team yg saya suka aje. Tat would be Germany, Spain, Italy, France, South Korea, Brazil, England, Netherlands, Japan, Argentina, Portugal, USA... eh, banyak nye pulak???
Mmg ada harapan saya akan berjaga malam kalau mcm nih! Hahaha.

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...