Thursday, October 07, 2010

Carta Langganan Alaf (1-30 September 2010)

Cinta Tak Beralih berada di tangga ke enam!! Alhamdulillah. Walaupun agak lambat sikit saya buat entry pasal berita gembira ni, tapi rasa nye berita ini masih menggembirakan!



Kepuasan dan kegembiraan bagi saya sebagai seorang penulis adalah bila...

1) ...karya saya diterbitkan

2) ...melihat novel saya tersusun di rak2 kedai buku

3) ...ada pembaca belek2 novel saya dan kemudian membawanya ke cashier

4) ...pembeli novel tersebut sudi untuk membacanya (ye la... kadang2 org beli tapi bacanya belum tentu jugak kan? hehe)

5) ...pembaca tersebut menyukai novel saya (ada pembaca yg khatam buku saya, tapi tak semua yg suka apa yg saya cerita)

6)...pembaca yg suka novel saya tadi, mula war-warkan kepada org lain (ada yg baca dan suka tapi tak berminat nak berkongsi pendapat)

7)...pembaca-pembaca lain turut membeli novel saya (ada yg terpengaruh, dan ada jugak yg tidak suka dipengaruhi)

8)...ramai pembaca sudah membeli, membaca dan menyukai novel saya hingga tersenarai di carta. Seperti yg tertera di carta langganan ALAF21 sepanjang bulan September 2010.



Terima kasih kpd semua yg menyokong karya2 tempatan secara amnya, dan karya saya (CTB) secara khususnya!! Saya amat hargai sokongan anda...

2 comments:

Unknown said...

salam...terlebih dulu tahniah...rasanya ni buku ke 3 yg saya ada hasil nukilan saudari...
hmm...santai...bahasa yg mudah..plot cerita yg memang menarik...relevan..realistik...dan paling penting inilah pertama kalinya saya membaca jln cerita yg sebegini,...memang lain dari yg lain..luar biasa....sampaikan saya tidak sabar utk menghabiskan bacaan.,.tertanya-tanya..apa kesudahannya...apapun sekali lagi tahniah..teruskan lagi dgn karya yg hidup dan mampu bernafas...

Hezzy Azra... said...

Salam,
Terima kasih byk2 krn sudi menjadikan ketiga-tiga novel saya sbgai koleksi. Saya amat2 menghargainya.

Mmg agak payah utk saya (yg masih baru dlm bidang penulisan novel ni) utk cuba melahirkan karya yg mampu menarik perhatian peminat novel. Bila pembaca boleh menerima jalan cerita yg saya paparkan... saya gembira dan terharu sgt2. Sokongan anda besar ertinya buat saya. Terima kasih...

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...