Thursday, January 27, 2011

Karnival Buku Karangkraf






Bermula esok (28 Januari 2011) hingga ke Ahad (30 Januari 2011) bertempat di Kompleks Kumpulan Media Karangkraf, Seksyen 15, Shah Alam akan berlangsungnya Karnival Buku Karangkraf.






Kepada mereka yg berminat untuk membeli novel2 saya, sudi-sudikanlah menjengah ke sana. InsyaALLAH novel2 saya ada di situ...(w/pun mungkin tidak tersenarai dlm list buku Best-Seller!...hehe)

Ramai yg bertanya kenapa novel2 saya seperti Melodi Kasih (MK) dan Cinta Tak Beralih (CTB) cukup susah nak jumpa di kedai2 buku. Minta maaf banyak-banyak... saya tak boleh nak jawab soalan tu. Maka dengan itu, saya cadangkan kepada mereka yg masih mencari novel2 saya tu... silalah ke Karnival tersebut di Karangkraf. Di sana pasti ada... (w/pun saya tak de :) And of course, you might even get a discount for those books too!

Enjoy shopping and enjoy reading!

~Takziah kpd rakan novelis Dhiya Zafira dan keluarganya di atas pemergian adik tersayang ke Rahmatullah pada hari Selasa lepas.
~Tahniah kpd rakan novelis Lynn Dayana dengan kelahiran novel ke5 nya 'Juara Carta Cinta' yg bakal berada di pasaran... soon... very soon! :)

6 comments:

Anonymous said...

Salam........

Aduh! Pening juga le saya menyelongkar novel lama U di Karangkraf. Nak jugak punya pasal I bertolak-tolak ngan or lain. Yalah kan kalau nak beli, beli je terus tak payah nak baca pulak kat situ.... Anyway...... I hampir putus asa sbb bila I tanya kat staff Karangkaraf, dia org pun ckp tak tau..... ADUS..... Tapi saya nak jugak novel U yg terdahulu sbb memang kat luar tak dapat nak cari dah.... Any way..... next story bila lagi?

Hezzy Azra... said...

Salam...
Berbyk2 terima kasih krn sudi beli novel lama saya (MK atau KT?) sehingga terpaksa berasak-asak dgn org lain. Terharu saya! Saya ada singgah sekejap di booth Grup Buku pada hari Ahad. Kalaulah masa tu saya tahu anda tgh pening2 selongkar novel saya... saya sendiri yg akan hulurkan novel tersebut pada anda...tak pyh susah2 bertanya ;)
Next story? Masih dlm proses penulisan. Tak boleh nak dipastikan bila akan keluar. Harap bersabar, ye? :)
Thanks again...

Anonymous said...

Salam...

Novel yg saya maksudkan MK & KT. Puas saya cari ...... Anyway... mungkin belum takdir kita bertemu.. Semasa saya ke Teater CT DiAlam Fantasi juga saya tidak dapat ketemu. Insyaaallah moga kita diketemukan jua.

Zety A.Z.
Shah Alam

Hezzy Azra... said...

Salam Zety,
Tu la... belum ada rezeki nak berjumpa. InsyaALLAH... di lain hari mungkin. Tapi anda berjaya juga dptkan MK & KT kan? ;) Incase, anda masih belum mendapatkannya... pls email kpd hezzy_azra@yahoo.com. bleh beli direct drp saya. Tq!

Anonymous said...

Salam.. Hezzy

Saya berazam utk mendapatkan juga masa di Karnival hari tu. Anyway..... dah katam pun dah....
:)

Best giler....

I doakan U dipermudahkan ilham ya dan I tunggu your 4 th new baba....
Ha... Ha...

Z.A.

Hezzy Azra... said...

Salam Zety,
Dh khatam?? Both MK and KT?? Cepatnye...;)
Terima kasih byk2 sbb kesudian membaca dan menyukainya... saya hargai!!
Dan terima kasih juga atas doa dan sokongan...yg sgt diharapkan utk novel ke 4 ni...:)
P/S: Out of the 3, bleh saya tau yg mana paling menarik dan kenapa?

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...