Thursday, August 04, 2011

Being 36 + 2

Today, I am.... 36 + 2 = _________ ??? (sila jawab... ianya satu kiraan matematik yg mudah) Hehehe.

Alhamdulillah... seawal pukul 12 pagi lagi saya sudah menerima ucapan 'happy birthday' dari rakan2 di FB dan SMS di telefon. Korang ni semua berjaga nak tunggu the clock strikes 12 ke to be the first person to wish me?... Ahaks... perasan sungguh saya!! Hehehe.

Apa2 pun, saya terharu dengan doa2 dan ucapan2 anda semua. Tak sangka, rakan2 di FB tu kebanyakannya saya belum pernah bersua muka... tapi mereka tetap memberikan ucapan kpd saya. Saya hargai2 sgt-sgt... dan mohon Allah limpahkan kurnia kpd anda semua. Amin.

What does it means being 36 + 2??

I dunno... more wrinkles?? (Kena belek kat cermin jap lagi ni...ahaks! Tapi krim Safi Gold tu kan ada... yg aktress Rozita Che Wan dok pakai tu...;) )

More wiser?? (Macam mana nak ukur tahap kematangan?? Hmm... may be the way you handle things?? Kalau dulu... silap sikit aje, nak marah. Sekarang ni dah boleh tahan sabar sikit, kot. Tak boleh marah2, nanti kena makan ubat Hypertension lebih pulak... instead of half; which is only 5mg, kena ambik sebiji lak nnt!!)


Waist line is bigger?? More fatter?? (Kadar metobolisme sudah berkurangan... that is what I realize!! Hu hu. I cannot be wearing those baju I used to wear when I was 26.... huwaaa!! Jeans pun dah ketat... kebaya langsung tak muat!!)

On a serious note: Saya bersyukur di atas rezeki dan kurnia Yang Maha Esa... umur saya masih panjang untuk berada di muka bumi ALLAH ini. Masih diberi kesihatan yang baik untuk menjalankan tugas sbagai anak untuk mak saya, masih boleh menjadi isteri utk suami saya, dan menjadi mama untuk anak saya. Alhamdulillah...

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...