Saturday, August 27, 2011

As at 27th Ramadhan...

Dah 27 hari kita berpuasa... tinggal 2 hari lagi kita akan beraya. Di sini saya ingin ucapkan Salam Aidilfitri kepada semua yang menjenguk ke blog ini. Mohon maaf sekiranya ada tersalah tulis atau tersilap bicara di sini.... yang telah mengguris hati tanpa saya sedari....harap kemaafan saya diterima.

Misi saya utk menghabiskan manuskrip ke 4 sebelum Syawal... masih dalam proses perlaksanaan...:D I only have 2 more chapters to go... and hope to wrap everything up in this last 2 days of Ramadhan. Kena pulun habis sbb masa raya mmg saya tak nak bukak laptop lagi dah!! Nak berehat...

Misi saya untuk buat biskut raya... masih belum terlaksana! :( Saya hanya ada esok saja nak membuatnya... sbb last day puasa tu sure sibuk hal lain pulak. Tengok la esok jadi ke tak biskut cornflakes saya tuh! ;) (which is actually bergantung kpd 'siap atau tidak manuskrip saya tu'!!) Or worse come to worst... angkut laptop depan oven!! Haaa.... tu baru real... sebelah tangan menaip, sebelah lagi bakar biskut!! Hahaha.

... and as at 27th Ramadhan, sejujurnya saya masih tak ada mood nak beraya. Why arr???

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...