Monday, August 08, 2011

Manuscript & MU.... again!!

Goalie baru MU... David de Gea yg menggantikan favourite saya Edwin Van de Sar!! First appearance masa MU lwn Man City utk merebut kejuaraan Community Shield.

Mujur menang jugak MU (3-2) walaupun dah ketinggalan 2-0 separuh masa pertama akibat daripada kesilapan dan kegelabahan goalie baru ini! Hu hu. Dia tak relax macam Van de Sar laaa... byk ilmu dia kena tuntut lagi ni... :)




Dengan bermulanya game ni, bermakna musim EPL 2010/2011 yang dah berakhir pada May lepas di mana MU menjadi juara liga utk kali yg ke 19, maka pada minggu hadapan akan bermula pula musim EPL 2011/2012. Bermula la aktiviti malam ahad yg terpaksa disesuaikan dengan jadual bola!! Hmm...

Apa kaitan MU dan manuskrip saya spt tajuk di atas??

Moral of the story... season in and season out... manuscript saya tak siap2 lagi!!! Itulah kaitannya!!!

Buat masa sekarang ni saya masih berusaha menulisnya... dengan 'dipantau' oleh rakan seperjuangan Lynn Dayana...hehe. Saya dgn Lynn akan mengirim laporan SMS setiap kali mukasurat berganjak. And as usual... I've started much earlier than her... then she comes closer...and getting closer.. (laju sungguh cik Lynn ni...selaju neo CPS agaknya!!! hehe)

Tapi tak apa... kami bersaing secara sihat... (w/pun sakit2 pinggang menulis...hu hu) Misi kami cuma satu... hendak menyiapkan manuskrip di akhir Ramadhan supaya kami boleh beraya sakan... hahaha... tak gitu, Lynn??

Tapi ada boleh karrr?? Lynn mungkin boleh kot!! Saya?? Akan berusaha dan terus berusaha...

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...