Monday, October 10, 2011

AHA is nine...

This princess of mine is nine years old today!!!


Dah besar anak dara saya ni (mmg sikit lagi akan jadi anak dara sunti!)

Dah tinggi (given another one or two years, she will be the same height as I am)

Dah pandai nak melaram (koleksi handbags dan kasut dia lagi banyak daripada saya!!)

Dah pandai bergayut telefon dengan kawan2 bersosek-sosek... kejap jer credit handphone dia habis!! (yang ini dia ikut jejak langkah mama dia masa muda-muda dolu!)

Dah ada own preferrence in clothing, music and interest (bab ni selalu bertekak dengan saya!)

Dah pandai berbalas cakap (saya cakap A... dia balas B...)

Dah pandai tanya macam2 soalan and passed remark
Dia: Mama malam tadi menulis tak?
Saya: Menulis...
Dia: Dapat berapa page?
Saya: Dua jer...
Dia: Dah agak dah... (dengan muka selamba)
Saya: *berasap jer telinga*


Memang kadang2 pening kepala dan stress dengan ragam dia (ini baru anak sorang...hu hu) Bila saya tengok perangai dia sekarang... saya mula terfikir, agaknya macam ni lah saya masa umur 9 tahun. Stress dan pening tak kepala mak saya dulu??? ;)

Happy 9th birthday sayang mama!! (I'll 'tepuk' you tonite, k?)

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...