Wednesday, December 21, 2011

Sembang Buku di Radio Web Selangor



Alhamdulillah... AKU PILIH DIA berjaya menduduki tangga ketiga carta Karangkraf utk tempoh 11 Disember - 18 Disember 2011. Sokongan anda yg telah membeli & membaca APD amat2 saya hargai. Kepada yg masih belum membeli APD...harap bersabar. APD akan berada di kedai2 buku berhampiran anda dlm beberapa hari lagi. InsyaAllah. (Tapi kalau nak lagi cepat, boleh beli dari saya directly. Hantar email kepada saya spt address yg tertera di tepi blog saya ni)

Dan esok, InsyaAllah... saya akan ke udara dalam Segmen Sembang Buku bersama DJ Mansor di siaran Radio Web selangor jam 10 - 11 pagi. Turut ada bersama saya nnt ialah Editor kesayangan... Puan Patonah yg akan tolong menjawabkan soalan untuk saya berkaitan APD yg pernah dieditnya...hehe.

Luangkan masa anda untuk mendengarnya di http://tvnews.net/rws_new/

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...