Friday, December 02, 2011

Temui saya di Fiesta Karangkraf...

Jom ke Fiesta Buku Karangkraf!!!

Dan temui saya serta rakan-rakan spt Hani Fazuha, Ramlah Rashid dll. Saya akan mula berada di sana pada pukul 2.30pm hingga 5 pm.
Datanglah beramai-ramai. Sekiranya anda merupakan antara 30 pembeli terawal novel Aku Pilih Dia semasa waktu saya bertugas itu, akan ada cenderahati menanti anda!!

Nothing fancy... just a small token as a way of my appreciation to all of you... especially APD readers (pembeli terawal APD)

5 comments:

Anonymous said...

Salam Hezzy,

I just come back from Karangkraf. Seawal jam 8.55am this morning semata-mata nak dapatkan novel U. Anyway I tau U akan hadir utk slot jam 2 nanti tapi apakan daya kita masih tak dpt bertemu dari mata ke mata. Saya berharap sgt mungkin dilain kali Tuhan izinkan.....
I akan komen novel U bila I dah baca nanti ya....


Love
Zety Akhzar
Shah Alam

Hezzy Azra... said...

Salam Zety,
Awalnya u sampai!! Thank u....thank u... for buying APD, really appreciate it!!
Yup, masih takde rezeki nak jumpa...as I am still in the midst of something at this moment.

Part yg komen tu paling suspen....:) U have read all my three other books, rite? What I can say is tat, APD has different strength...and hope this one is up to your expectation.

Thanks again!

Anonymous said...

Salam pagi Ahad Hezzy.

Walaupun jam menunjukkan sudah 3.13 minit pagi dan saya rasa u pun sudah enak dibuai mimpi atau lebih kepada kepenatan sebenarnya kerana melayan peminat pada sebelah ptg tadi.

Saya mensasarkan hanya 5 jam sahaja utk saya menghabiskan pembacaan saya pada novel ke -4 anda. Novel ke 4 ini saya akui plotnya agak sedikit membosankan. Saya menemui klimiks hanya Bab ke 37 yang membolehkan saya terus membaca dan membaca disusuli dgn screen play saya sendiri. Saya tabik pada anda kerana anda tidak pernah gagal membina watak watak dgn kuat sehingga saya boleh menterjemahkanya ke alam realiti dunia saya sendiri. Itulah yg tidak ada pada sesorang penulis pada setiap novel yg saya baca. Terus terang sememangnya saya bukan seorang sarjana dalam bidang bahasa utk memberi komen terhadap tulisan anda. Tetapi saya sudah terlalu byk membaca sejak dari kecil dan terlalu didedahkan pada dunia penulisan lalu saya terpanggil uk memberi tahu yg gaya penulisan Hezzy memang saya tak pernah jumpa lagi pada penulis penulis lain. (Maaf kalau ia kerlaluan. Anggap ia bersifat peribadi) Ha Ha Ha!!!!

CBN student always do great ha! Oh yeow! I bukan dari CBN but other Convent School juga.

Anyway.......... Tanniah.... I will waiting U r next baby! Ha ha ha.

Kirim salam pada Vanida Imran kalau U jumpa dia. Oh! I don't think so she remember me because I'm only kerja belakang tabir aje.... She beautiful women right now.

Salam...

Zety AZ

Hezzy Azra... said...

Salam Zety AZ,

Maaf lambat skit balas komen ni, w/pun sebenarnya saya dh baca smlm. (Internet line was down)

Thank you very much for the very fair comment. Bagi saya, komen anda cukup ikhlas dan saya hargai sgt2. Akan saya ingatkan diri ttg 'plot yg membosankan' itu (to avoid such mistake in my future novels)

Jujur saya akui, semakin byk menulis... semakin susah rupanya nak puaskan hati semua. Not easy to fulfill reader's expectation.

Convent students always think alike...hehe. U convent mana dulu? What batch? InsyaAllah, kalau saya berpeluang jumpa Vanidah, saya akan sampaikan salam.

Again, thank u very much. Alhamdulillah... saya bersyukur dikurniakan bakat kecil ini. Dan segala kritikan dan komen anda telah membakar semangat saya untuk menulis lagi! :)

Hezzy Azra... said...

Zety AZ,

Since u dh baca kesemua novel I... boleh u share skit yg mana satu paling berkesan? Klau dpt bagi ranking keempat2 tu ikut pandangan dan pendapat you, lagi bagus kot...;)

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...