Dah lama tak jenguk blog sendiri... bila jenguk semula, dah masuk bulan Julai rupanya. Sepanjang bulan Jun, satu entry pun tak ada!!
Where have I been? No where... kat sini2 aje.
Busy kah saya??
~ Busy pergi wedding. Bermula dari minggu pertama June hingga ke minggu terakhir...tiap2 minggu ada wedding.
~ Busy ber'gathering' dgn kengkawan. Lunch laa... tea laa... coffee laa...
~ Busy menulis!! Ahaks... macam tak percaya jer ek?? Takde la busy menulis sampai tak hengat segala... tapi ada jugak la one or two nights, saya berjaga sepanjang malam semata2 nak menulis. Terlelap la jugak 5-10 minit... lepas tu basuh muka, sambung balik menulis. Semangat tuh!! ;)
Ok...enough for the time being. Cukup la sekadar pemberitahuan... that I'm still alive and kicking! :)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
SEPERTI ADA CINTA
Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...
-
Man… I’ve got a serious issue here!! Perkembangan manuskrip saya yg ketiga masih di tahap yang tidak boleh dibanggakan langsung. Saya sudah ...
-
Pesta buku ALAF 21 kembali lagi. Bermula hari ini Jumaat 30 Oktober hingga Ahad 2 November 2008. Datanglah beramai-ramai... insyaAL...
-
Our 9th wedding anniversary trip? Or is it a honey-moon trip? What ever laa... Apa-apa pun, ini merupakan trip pertama saya ke Bandung bersa...
No comments:
Post a Comment