Thursday, February 13, 2014

Karnival Karangkraf 7-9 Februari 2014

Karnival Karangkraf yang berlangsung baru-baru ni. These are some of the pixs...(yg saya 'cilok' drp pemiliknya...terima kasih ya!)






Terima kasih kpd mereka yg berkunjung ke karnival ini. Terima kasih kpd yg sanggup meredah lautan manusia, yg bersusah payah mencari parking dan berasak2 serta berpanas utk membeli novel2 keluaran GBK secara amnya dan novel2 saya secara khususnya. Terima kasih kpd yg dtg bertegur sapa dgn saya. Ribuan terima kasih saya ucapkan.... anda mmg best!!

Untuk pembeli2 SACK... semoga anda terhibur dgn karya keenam saya ni. Kalau ada yg terkurang tu...mohon maaf daripada seikhlas hati saya.

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...