Tuesday, April 22, 2014

Pesta Buku Antarabangsa KL di PWTC

Tinggal dua hari sahaja lagi berlangsungnya Pesta Buku Antarabangsa KL 2014 di PWTC yg akan bermula pada Khamis 24 April - Ahad 4 Mei 2014!! Selama 11 hari tuh nak memborong buku!!!

Teruja??

Saya pun!!! Walaupun saya rasa ini dah kali keempat saya bertugas sempena PBAKL. Tahun2 lain tu dtg menyibuk2 jer...huhu. Tetapi saya masih rasa seronok dan teruja sbb this is the only time I can meet my readers. Waktu2 mcm ni lah, kita akan tgk kiri kanan tangan sarat dgn buku2...and I always wonder, how much do they really spend on books?? Sbb saya sgt2 amazed!!


Ini pula jadual penulis ALAF21 yg akan bertugas. Saya akan berada di Pavilion Dewan Tun Dr Ismail pada Ahad 27hb April dan Khamis 1 Mei dari pukul 10 pagi - 2.30 petang. Meh la datang beli novel2 saya (SAH, AKU CINTA KAMU, SEMERAH RED VELVET, AKU PILIH DIA, CINTA TAK BERALIH, KENANGAN TERINDAH dan MELODI KASIH) kerana ada sesuatu utk anda nnt...:)



Dan saya juga ada sesi SANTAI PENULIS @ SUDUT REHAT & BACA KOTA BUKU bersama Novelis Durrah Fatiha pada Jumaat 25 April jam 3 petang. Meh la duduk berborak dan bersantai bersama kami ye...:)

See u guys there!!

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...