Monday, April 14, 2014

SET KOMBO MAGNET...4 RATU!

Tadaaaaa.... gempak tak? Set kombo 'Ratu' gitu!!! Hahaha

Dont get me wrong ya... ini BUKAN set pelangsingan badan macam 'ratu' ya...muahahaha.

Ini set novel2 hasil karya 'ratu-ratu' (err...ratu la sngat...wakakaka) iaitu
ALEYA ANEESA (Si Ratu air mata)
LYNN DAYANA (si Ratu komedi)
 DHIYA ZAFIRA (si Ratu aksi)
dan saya HEZZY AZRA (si Ratu urban!!)

Ada kawan yg bertanya soalan ini...Ratu Urban???  Well, what I can say is... gelaran 'ratu' ini hanyalah semata-mata 'label' utk kami berempat hasil daripada perbincangan informal/suka-suka/merepek2... it's not minuted in the minutes of meeting! Bukan pengiktirafan mana2 badan pun!! Ia sekadar memberi label kpd jenis karya kami dan gaya penceritaan dlm setiap novel... itu sahaja!!

Memandangkan saya ni... without realizing it or not...have consistently writing the 'urban' stories and issues. 6 novel saya kesemuanya berlatar-belakangkan masyarakat urban...maka gelaran dan label itu pun melekat pada saya. Saya tak menulis cerita yg ada menamakan jenis2 senjata dan bertempur seperti novel2 Dhiya Zafira. Saya tidak mampu membuat pembaca tergelak seorang diri di dalam LRT dgn komedi seperti membaca novel2 Lynn Dayana. Saya juga tidak mampu membuatkan pembaca menangis sampai lebam mata seperti kesedihan dalam novel2 Aleya Aneesa...ohhh... saya tidak pandai itu semua!!!

Apa yg saya mampu tulis, hanyalah kisah2 biasa... yg mungkin berlaku dalam kehidupan dan persekitaran kita. Garapan saya tersendiri... acuan saya sendiri... itu saja. Jadi, apabila secara kebetulan, saya dilabelkan 'ratu urban'... bagi saya, I'm okay with it!

Kepada mereka yg nak order novel2 'ratu' ni... boleh layari link http://novelman.blogspot.com/2014/04/beli-4-novel-dapat-diskaun-rm5-tambah-1.html
krn ada tawaran hebat sedang berlangsung. Nak kesemua novel saya, boleh! Nak mix and match dgn novel ratu2 lain, pun boleh! Harganya amat berbaloi!!!

This is an offer you shouldnt missed!!!

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...