Tuesday, October 28, 2014

Jualan Gudang is around the corner!!

Jom reramai ke Jualan Gudang di Pekarangan Karangkraf bermula Jumaat 31 Oktober - Ahad 2 November 2014. Kalau selama ni payah nak jumpa novel2 lama saya di kedai2 buku, meh datang beli kat sini. For sure ada.... and very sure, ada diskaun :)

Ni senarai novel2 lama saya. Sila cari SAH, AKU CINTA KAMU!...SEMERAH RED VELVET... AKU PILIH DIA...CINTA TAK BERALIH...KENANGAN TERINDAH... MELODI KASIH.

Nak cari novel2 terbaru ALAF21 pun ada.

Ni hah...novel terbitan September, Oktober dan November 2014. Boleh beli mana yg berkenan....:)

Tapi jangan cari novel baru saya... sebab saya tak habis tulis lagi!! Muahahaha.





No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...