Monday, April 14, 2008

Di PWTC ~ 13 April

Saya diapit oleh K.Meen, K. Anis, Aleya & Fatin
Di depan; K.Aisya, Damya, K.Lina & Dhiya















Di depan; K.Meen & K.Anis. Di belakang; Dhiya, Lynn & saya


















Saya, Dhiya, K.Anis dan Mersik (2nd man Alaf FC) Di belakang; Carrie Kirana (pengulas novel yg disegani), Abang Long (1st man Alaf FC), K.Meen, Aleya dan Fatin



Saya terjumpa kawan sekelas masa darjah 4; Siti Salmah. Puas tenung muka, minda kerja keras seketika... sbb nak recall nama!




















Pesta Buku 2008 berakhir semalam. Di atas, adalah antara gambar2 yg sempat dirakamkan. Tapi Fadli Akiti yg turut ada smlm, tidak dpt bersama ketika sesi fotografi ni. Dalam saya teruja bergambar, ada masanya, saya terlupa langsung yg saya bwk camera. And due to that forgetfulness, rasa ralat dan nyesal jugak bila tak dpt bergambar dgn cikgu saya masa darjah 6... Ms Ng. Terharu sgt bila Ms Ng kata, dia masih ingat karangan yg saya tulis masa darjah 6 ttg keseronokan cuti sekolah yg berakhir dgn kesedihan bila arwah datuk saya meninggal. Yes, I do remember that karangan.... To Ms Ng, thanx for the compliment and encouragement.



Dan saya jugak tak sempat snap a photo with the cute and adorable Abdul Rahman and his mama. Saya sign MK utk Rahman yg belum berusia setahun! Well, mama Azlina (junior saya di CBN dulu)... you may have to read MK first before Rahman reaches 18! Screen dulu, okay?Hehe.


Kepada yg singgah bertemu saya, terima kasih banyak2 kerana sudi memiliki MK; karya pertama drp saya yg baru nak menapak dlm bidang penulisan novel. Dan untuk kesekian kalinya, saya berterima kasih kepada pihak Alaf 21 yg menjemput saya utk bersama2 memeriahkan pesta buku kali ini dan berada di kalangan semua penulis yg hebat2 belaka. I felt really small but being able to sit next to them, I must say that it was a wonderful experience. (I guess, any other new writer would feel the same too!)


P/S: 13 April juga menyaksikan kekalahan Arsenal 1-2 ditumpaskan oleh MU di Old Trafford. Sorry again to all Arsenal fans...

9 comments:

Anonymous said...

Bukan main meriah lagi nampaknye Hezzy dan rakan2 penulis di hari penutup PBA ditambah pula dengan kemenangan MU mlm tu…sememangnya u all deserved to have fun and reminisce after all the efforts to make our society more fond of reading…tapi dlm kegembiraan tu janganlah lupa ramai disana sedang bersedihan...Arsenal kalah...uhuk, uhuk….

Anonymous said...

hi

Hezzy Azra... said...

Anonymous,
Mmg happening/meriah hari terakhir PBA tu. Tu la... apsal tak dtg?

Ye, saya sungguh bersimpati dgn kesedihan yg melanda peminat Arsenal. But cannot blame Hargreaves for that beautiful goal, it was Lehmann's fault for not being able to catch the ball! After all... MU deserved to win, right? Hehe...jgn marah,eh?

Hezzy Azra... said...

eses,
hai... lama menghilang??
atau berkabung sbb Arsenal makin jauh dari takhta kemenangan? hehe

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
fadz said...

salam, maaf saya terpaksa balik awal, ada makan malam khas berserta keluarga di subang jaya.. wahh, tahniah kerana peminat ramai:)

Damya Hanna~ said...

laa.. pesal lak nak rase small di kalangan kami? dah mmg kak hezzy ni small pun. seb baik sy pun satu saiz ngan akak. hehe...

neway... pe kabar rini? mood ok? huhu...

Hezzy Azra... said...

salam fadz,
tak ramai mana pun peminat... tak habis pun dakwat pen menyain autograph! hehe

tak pe... next BF, kita gambar beramai2 ye?

Hezzy Azra... said...

damya... ari ni alhamdulillah, sihat. kita satu saiz? dh abis ukur ke? hehe

camana tak rasa small dik... org lain semua novel bersusun2 atas meja...kita satu tu je la yg disusun2...kasi nampak byk! haha

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...