Friday, May 09, 2008

Minggu sakit...

Three of us are down with flu. Started from my husband, then followed by AHA and now, it's my turn.

Bila saya kena selsema memang teruk, lebih2 lagi saya mmg ada mild sinus. Kepala dan muka terasa berdenyut-denyut. Hidung sudah hilang fungsi sebagai deria bau. Mujur telinga yg hampir pekak ni masih boleh membezakan bunyi ekzos kereta. Either it's the sound of a skyline, citroen zx or just proton wira! Haha... Thank God for that!

Disebabkan tuan rumah sakit, maka 'rumah' saya ni pun dah lama tak berkemas dan mula nak bersawang! Nanti bila saya dah sihat sikit... saya akan kemas rumah ni betul-betul dan update dengan perkembangan yg menarik...if there's any!

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...