Saturday, January 31, 2009

Antara emel pembaca ttg KT...

Zarina Mohd Hisam Ramze
saya zarina.. saya memang berminat membaca novel dari zaman sekolah sampailah sekarang dh berkahwin dan ada anak.. tapi hanya baru-baru ni saja saya tergerak untuk beli dan baca novel puan..
sebenarnya novel kenangan terindah belum habis saya baca, baru sampai page 166 tp nampaknya setakat ni belum serik lg dan masih nak teruskan pembacaan..

oleh kerana saya agak sibuk dengan rutin sehari-hari spt orang lain juga, jd bila saya beli sesuatu novel saya nak pastikan ianya berbaloi untuk dibaca.. tahniah kepada puan kerana berjaya menarik perhatian saya..
saya sebenarnya lebih prefer bei novel dari penulis2 yg dh lama saya ikuti novelnya bertahun2 dan agak kurang percaya dengan novelis baru.. so nampaknya skrg ni saya dh boleh tambah koleksi novel2 kerana nampaknya novelis2 baru juga tak kurang hebatnya..

semoga puan terus sukses dengan karya2 terbaru...



zaraSa will survive
saya baru beli novel kenangan terindah... kawan yg syorkan...

baru semalam berkesempatan nak baca...
mula2 rasa tiada ape2 yang menarik...
tetapi bila masuk cerita kematian papa marisa,
terus saya menjadi syahdu dan hampir menitiskan airmata
memang berkesan suasana itu pada saya ketika itu...

setidak tidaknya, cerita itu menginsafkan saya
supaya menyayangi orang tua kita selagi berkesempatan...
terima kasih......



leeza maaruf
hai...kenangan terindah cantik tajuk novel,padat dengan jalan certa berkesan setelah membaca seharian n selasai keesokan harinya. saya suka watak marisa, tabah dgan ujian ditingalkan kekasih. kisah keluarga, jiran2 dan tangung jawab marisa sebagai anak. liza suka jalan certa KT. klu liza tambah crta dato johari sepatutnya si tua bangka tu dapat pengajaran dgn apa yang dibuatnya pada marisa. akmal....hemmm liza suka watak itu... tenang. ridzwan patut terima blasan dgn perbutanya melukaan hati marisa dan dapat regina yang membosankan kerana watak kurang matangnya,cemburu buta tidak seperti marisa yang tenang sama macam akmal. KT sebuah novel yg mudah difahami,dan liza ada juga novl melodi kasih. kedua-dua novl azra dlm simpanan saya. sekian selamat berkeria dlm bidang penulisan..Bila hati berbicara timbul lah idea2 untk kita menulis buku....lahirlah KENANGAN TERINDAH....


Nur Syuhada Hussain
hai kak hezzy,sy nie pminat setia novel...nk kta pmnat fanatik tu xde la,tp mint gk la heehehe...sy dh bc novel yg kak hezzy pnye,kenangan terindah...best sgt,sy bg 5 bintang hehehe....ape2 pun,thniah..


Nazirah Zakaria
saya baru sje habis membaca novel baru kakak, kenangan terindah. saya sangat menyukai novel itu. saya ingin mengucapkan tahniah kepada kakak kerana dapat membuat novel sebegitu. semoga kakak dapat membuat novel sebegitu lagi. insya-allah. saya mendoakan kakak terus berjaya dalam karier menjadi penulis novel. amin....


Amira Mirha
sy salah s'org peminat membaca novel kakak yang b'tajuk KENANGAN TERINDAH. sy suka membaca novel ini kerana jalan ceritanya yg menarik yg m'buatkan sy suka m'bacanya....dan p'akhiran ceritanya juga menarik..dan sy b'harap agar kakak terus b'jaya dlm bidang ini.



Siti Khadijah Abdul Razak
Setelah saya membaca novel anda, ternyata jalan ceritanya adalah baik dan bagus. Namun saya berharap, anda dapat menerbitkan jalan cerita yang lebih romantis. Dan saya berharap, bahasa Inggeris anda dapat dikurangkan kerana yang membacanya juga adalah emak saya. Bahasa Inggeris anda terlalu panjang dan kadang-kadang saya tidak memahaminya.



Inilah antara emel2 pembaca yang saya terima sejak KT berada di pasaran November tahun lepas. Terima kasih saya ucapkan kepada semua yang sudi membaca dan sudi memberi komen. Komen-komen anda merupakan pencetus semangat saya utk terus berkarya. Saya amat menghargainya...

4 comments:

Durrah Fatiha said...

Hezzy, tahniah!! Akak pun peminat anda jugak...

Hezzy Azra... said...

Salam Kak Durrah,
Terima kasih byk2 kak... terharu saya dgn kata2 akak. Realizing the fact tat u have wrote 3 novels and yet you can read mine (seorg yg masih merangkak dlm dunia penulisan ni...)

budakkecik...he3:) said...

Hai kak hezzy..saya suke baca cite kak...kenangan terindah ..tetiba saya teringat akan kenangan saye dgn kwn2...dari mane dpt idea tu???bleh tau x????he3..

Hezzy Azra... said...

Salam mardeena,
Terima kasih dik sbb menyukai KT...akak amat menghargainya!

Idea? Kutip sikit2 dari pengalaman sendiri dan kawan-kawan. :)

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...