Monday, May 25, 2009

Award-award Yang Diterima

Waaa… sejak seminggu dua ni… saya terima dua award sekaligus! Iaitu daripada Kak Meen Zulaikha dan Azrin. ALHAMDULILLAH… saya dengan besar hati menerimanya. Ada jugak yg sudi bagi saya award padahal saya tak tahu apa yang sudah saya lakukan. Apakah sumbangan saya kepada agama, bangsa dan Negara? Atau mungkinkah saya seorang pejuang kemanusian?? (Eh… suddenly I sound very patriotic…)






Apa-apa pun, terima kasih banyak2 kepada pemberi award ini (Kak Meen Zulaikha dan Azrin) serta orang yang mencipta award ini.

Award daripada Kak Meen




Award daripada Azrin

Copy award di atas utk diletakkn di blog anda
Done!

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini -
i- saya dan Azrin membesar di tempat yang sama
ii- kami juga ada pertalian saudara
iii- rajin berblogging (satu hari entah berapa kali dia buat entry! Hehe)
iv- novel lovers (terima kasih sbb sudi baca MK dan KT)
v- murah hati sebab beri saya award ni



Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya:
Ni yang den lomah sikit nih! Tapi tak apa… layan aje lah…

1. Suka bercakap/bergayut di telefon
2. Suka buat perkara-perkara yang orang tak pernah terfikir nak buat
3 Enjoy tengok football game i.e BPL, Champions League, World Cup
4. Di masa lapang dan bila tak de kerja, suka menjenguk mana2 car showroom dan test drive kereta
5. Cepat rasa boring bila drive kereta below 90km/h
6. Suka merapu dengan orang2 tertentu. Kadang2 dengan AHA pun saya boleh merapu! Hehe
7. Serious and focus in doing things especially when I have a lot of interest in it
8. Suka mendengar lagu sambil buat sesuatu i.e driving, buat kerja di ofis, menulis, membaca
9. Suka berangan dan merancang apa nak buat
10. Cook only when I feel like cooking



Anda perlu memilih 10 penerima seterusnya dan describe tentang mereka:
Minta ampun banyak2… saya tidak cukup bermurah hati nak bagi award ni pada sesiapa (Hehe... tak patut betul!) Tapi saya bukan tamak… cuma saya dah tak tahu siapa nak bagi. Seems that almost every bloggers that I know (saya pun bukan kenal ramai sangat bloggers) have received this award. Tapi kalau ada sesiapa yang nak… jangan malu2, ambil saje award ni dari blog saya… saya halalkan… hehe.



Sekian terima kasih!

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...